Regret că l-am votat!

Barlad Online

Daniel Andrei, candidatul PP-DD Bârlad la fotoliul de primar al orașului, a lansat un atac dur la adresa deputatului PSD Adrian Solomon.
Daniel Andrei, candidatul PP-DD în cursa pentru funcția de primar al Bârladului, a lansat un atac dur la adresa deputatului Adrian Solomon. Totul vine pe fondul afirmațiilor făcute public de șeful pesediștilor bârlădeni, care l-a amenințat pe premierul Mihai Răzvan Ungureanu că va avea viața lui Aldo Moro în cazul în care va veni la Bârlad pe 1 Mai fără a se întâlni și cu oficialitățile locale, în frunte cu primarul Constantin Constantinescu.
Andrei s-a arătat extrem de dezamăgit de reacția lui Solomon și i-a cerut acestuia să-și dea demisia din toate funcțiile pe care le deține: “L-am votat pe acest om în calitate de cetățean al Bârladului și de membru al PSD la acea vreme. L-am trimis în Parlament fiind sigur că va face o figură furmoasă. Am fost dezamăgit de prestația sa, iar atacul la adresa premierului m-a determinat să-i cer public demisia atât din Parlament, cât și din toate funcțiile publice. Astăzi, regret că l-am votat. Declarațiile domnului Solomon față de prim-minsitrul României m-au șocat. Chiar dacă noi suntem oarecum obișnuiți cu ieșirile dânsului, de data aceasta a sărit calul. Funcția de premier reprezintă o demnitate în stat pe care noi, cetățenii, trebuie să o respectăm indiferent de cine o ocupă. Așa cum îl respectăm și pe dumnealui ca deputat de Bârlad și-i suportăm toate obrăzniciile, așa trebuie să respecte și el instituțiile statului. Eu, ca bârlădean, mă desolidarizez de gestul său și îi cer public demisia din Parlamentul României. Ne-a făcut de râs orașul, ne-a făcut să părem ridicoli în fața opiniei publice spunând că noi, bârlădenii, când suntem supărați, ne amenințăm pe stradă. Această eschivă în fața presei centrale demonstrează că este un laș, neavând curajul să recunoască faptul că a gafat. Dincolo de bătăliile electorale, noi, cei din clasa politică, dar mai ales cei din generația noastră, cum este și domnul deputat, avem datoria morală de a demonstra că suntem altfel, capabili să generăm idei și proiecte, nu scandaluri și injurii. S-a dus perioada activiștilor de partid, a politrucilor!”.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu