Dovada ca primarul Constantinescu ia spaga!

Barlad Online

Consilierul Costãchescu: “Tãtucu’ spaga era acolo, i-am dus-o eu lu’ Titi!”
DEZVÃLUIRE Andrei Daniel, presedintele PP-DD Bârlad, a prezentat mass-mediei bârlãdene un CD cu o înregistrare audio, în care un consilier local, membru PSD, Valeriu Costãchescu, zis “Conasul”, recunoaste într-o discutie înregistratã de un jurnalist bârlãdean, cum se dã spagã la primarul Titi Constantinescu. Cu toate cã a încercat sã punã la dispozitia unei televiziuni locale înregistrarea, redactorii de acolo au refuzat sã o difuzeze, întrerupând emisiunea în care Andrei Daniel fãcea dezvãluiri incendiare despre ilegalitãtile comise de primarul Constantinescu. Vã prezentãm în cele ce urmeazã întreaga discutie înregistratã, în care consilierul Costãchescu face dezvãluirile privind cum se trec prin CLM Bârlad anumite proiecte de hotãrâre, în functie de interese si de spagã. Chemat într-o conferintã de presã ieri, alãturi de Adrian Solomon, în fata reprezentantilor mass-mediei bârlãdene, Valeriu Costãchescu nu a recunoscut nimic, spunând cã a fost doar o discutie la un pahar, cu niste amici, nu îsi mai aminteste când, dar el îl iubeste si îl sustine pe „nea” Titi din toatã inima!
Redãm întocmai conversatia consilierului Costãchescu
Costãchescu: „Deci, dezinteresat, eu, în final a ajuns la mine, sprijineam chiar un tip de la PDL, cã m-a rugat cumãtrul Ardeleanu, m-a rugat chiar si Cornel Plesu. Un cetãtean, un tip blajin, cã are simpatie roscatã, asta nu mã intereseazã, cã are aici în Centru cu Judo-canul si cu încã unul, vrea sã cumpere fiecare câte 30 de metri pãtrati, acolo unde-s magazinele de la Cinematograful Victoria. Când le bagã, când le scoate Titi. Când le bagã, cã de ce le bagã?, cã pe Titi poti sã-l acuzi de orice da’ numa’ de prostie nu poti sã-l acuzi! El vrea sã vadã discutia din comisii, sã vadã starea de spirit! Dacã nu trec, sã spunã cã din cauza consiliului, iar dacã trec, nu-i convine cã n-au ajuns bãietii cu banul la el. Întelegi? Si, hop!, mã trezesc cu un telefon de la Cornel Plesu: <<Conasule, uite care-i chestia…>>, aud eu, pe la opt fãrã cinci. <<Unde esti?>> << Pãi, îmi duc nevasta la servici de aici, pe stradã aici si zic da’ unde esti?>> <<Pãi sunt prin oras, mã pregãtesc sã plec la Vaslui, dar vreau sã vorbesc cu tine. Hai sã-ti spun varianta scurtã. Ne întâlnim: fii atent, am vorbit cu Titi sã-ti bage alea trei…>> Eu zic: <<n-am înteles, îmi bagã alea trei mie?>> <<Bãi, conasule, eu la bãietiii ãia n-am servit nicio cafea sau pesemne am servit un capucino, deci, mi le bagã, nu-mi face niciun favor! Dar eu am simtit cã ceva nu era asa, cã Ardeleanu mi-a zis: <<Hai, bãi, conasule, sã-i treacã si bãiatului ãsta al meu>> si eu zic: <<Bine, mãi! Dar cu conditia sã treacã Maxim, de unde a luat spagã grasã! Si el îi înnebunit cã a luat-o si probabil nu-i trece, cã ãla probabil: hai, domn primar, ce faci? Bãi, conasule, încã odatã, dacã vrei vorbesc si la telefon, dacã m-ascultã vreunul… Deci, dezinteresat i-o fac, pentru cã am fãcut o promisiune fatã de oamenii aceia sã-i sustin, dar în rest n-am nicio obligatie! Cum sã spun eu, ea poate sã pice si sã treacã si sunt la fel de bucuros, la fel de bine dorm! Ideea e cã, cine nu se simte confortabil? Titi! Cã acuma cum sã fac sã treacã, când eu, gurã mare, cã am si gura mare câteodatã, am spus în comisii permanent cã atât cât sunt eu consilier ce vine de la Maxim si rudele lui nu trece! N-am nimic în plan personal cu el, dar m-a pãcãlit si era penal, pentru clãdirea de la Crolux. Mi-a dat altã adresã, a prins un moment propice si eu am vãzut cã se sapã acolo. Si eu când am vãzut cã se sapã, am întrebat: <<Bã da’ ce … faceti aici?>> si m-am dus la Gliga. Mi-a zis: <<Da’ n-ati votat?>> <<Ce sã votez, mã? Pentru acolo? În veci!>> zic, da’ n-am mai stârnit eu rahatul, cã Titi era cu noi în PSD, asa. Tãtucu’ spaga era acolo, i-am dus-o eu lu’ Titi, poftim, iesi cu tot! Si fii atent si acuma pentru faptul cã ne-a pãcãlit atunci pe noi, consilierii, ne-a dat altã adresã, cã la validare s-a dus adresa bunã, asa, era penal. N-am mai spus-o cã era Titi si era protejat de Solomon, de presedintele partidului, cã de asta e bine, hai, bãi, sã fim corecti din cap în coadã, sã nu umblãm selectiv, sã dãm, la unii da, la unii ba, dãm la toatã lumea care vrea sã facã. Si zic: <<aia nu trece>> si-i spun lui Cornel <<acuma ce fac eu acuma?>> Modific, tre’ sã mã sucesc, cã spune: <<eu nu sunt împotriva initiativei private, dã-i sãrmanului nu stiu ce.>> Sã încerc o preacurvie pe care întelegi, dacã nu vrea – bãi, conasule! Vezi pânã unde merge santajul? Vã trecea alea unde vã doare pe voi cã sunt bãieti de ai vostri ca sã treacã al meu … da, da’ bãietii ãstia … Din partea mea poa’ sã cadã cã eu si-am spus, n-am nicio emotie dar eu n-am supãrarea mare vis-a-vis de altii care o au atât de mare si au pierdut o grãmadã de bani!”
Interlocutor: „Ai perfectã dreptate, îi stiu!”
Consilieru Costãchescu a confirmat declaratia “de spagã”
Valeriu Costãchescu a fost ieri „executat” de seful sãu de partid, Adrian Solomon, care l-a adus în fata presei locale prezente la o conferintã de presã la sediul PSD Bârlad. Dupã ce a pus înregistrarea de pe CD-ul prezentat de Andrei Daniel jurnalistilor, l-a pus pe Costãchescu sã dea explicatii privind înregistrarea. Acesta a luat pozitia „ghiocelului” si a declarat cã nu-si mai aminteste cine l-a înregistrat, cã discutia era privatã, cã la un sprit poate a spus multe, dar cã îsi cere scuze fatã de partid si sefii acestuia, îl iubeste si îl sustine pe „domul primar Titi”. „Nu mi se pare corect cã a fost înregistratã o discutie privatã, la un sprit, cu niste prieteni care s-au dovedit cã de fapt nu sunt prieteni. Nu-mi amintesc exact locul si cu cine am avut discutia, dar am rãscolit prin memorie si am impresia cã a fost acum jumãtate de an, iar cei doi <<prieteni>> pe care deocamdatã îi bãnuiesc cine ar fi, vor fi dati de mine în judecatã. Îmi cer scuze fatã de PSD Vaslui si Bârlad, fatã de domnul presedinte Solomon si fatã de domnul primar Titi Constantinescu pe care îl iubesc si îl sustin din toatã inima”, a declarat ziaristilor Valeriu Costãchescu, care nu a negat conversatia avutã si veridicitatea ei, ci a fost supãrat pe faptul cã a fost fãcutã publicã!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu