Marius Arcaleanu candidat la primaria vaslui - Dragi vasluieni,

Barlad Online

Sunt Marius Arcaleanu, economist, nascut si crescut in Vaslui. Pe tot parcursul meu profesional am cautat performanta. Am obtinut-o atat in mediul privat , cat si la conducerea Casei Judetene de Pensii Vaslui si mai ales in functia de consilier local, functie care mi-a oferit ocazia de a intelege mai bine care sunt problemele reale ale orasului.
Cred in mobilizare, cred in puterea exemplului, cred in generozitate si armonie, si mai ales, cred in satisfactia lucrului bine facut.Tocmai de aceea, eu, sotia, si fetita mea, traim in Vaslui si tot aici ne visam si viitorul.
Pentru ca am o familie, ma gandesc la viitor cu multa grija si vreau sa imi dedic energia pentru a face din Vaslui un oras mai prosper si mai atractiv pentru toti tinerii care vor sa ramana aici.
M-am implicat in politica din dorinta de a ajuta la producerea schimbarii in bine pe care o tot asteptam de la altcineva.
Pentru mine postul de primar nu e un experiment si nici un moft personal.Este ocazia si obligatia de a face si nu doar a promite.
Proiectele mele sunt realizabile, sunt rationale si mai ales necesare pentru toti cetatenii acestui oras. Vreau sa va dau speranta si increderea ca impreuna, lucrand in echipa, putem sa realizam tot ce ne propunem.
Sunt convins ca doar intr-un parteneriat cu voi, cetatenii orasului, puteam lua cele mai bune decizii si sunt primul interesat ca aceasta legatura sa existe nu doar in campania electorala ci mai ales pe parcursul mandatului.
Tocmai de aceea, pe parcursul acestei campanii, voi tine audiente in fiecare marti, de la ora 18:00, la sediul de campanile de pe strada Stefan cel Mare, nr. 70. Va astept pe toti sa discutam despre problemele acestui oras si sa aflati mai multe despre proiectele mele.
Sunt un om al comunitatii!
Cu stima,
Marius Marian Arcaleanu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu