Avocat Dumitru Boros, singurul primar în slujba bârlãdenilor!

Barlad Online

Reporter: Cum vi s-a pãrut aceastã campanie electoralã, tinând cont cã de aceastã datã ati trãit-o din postura de candidat la fotoliul de primar al Bârladului? Vi s-a pãrut a fi mai grea sau mai dificilã decât celelalte?
Dumitru Boros:
Nu mi-a pãrut neapãrat mai grea, cât mai ales complexã. Vreau sã se înteleagã clar cã nu sunt omul care sã fugã de resonsabilitate sau de muncã. Ba dimpotrivã. Si când spun cã aceastã campanie a fost mai complexã, mã refer la faptul cã eu am fost cel care am candidat la functia de edil sef al orasului. De aici acest caracter aparte, de aici complexitatea.
Rep.: Cum vi se pare cã au procedat pânã acum ceilalti contracandidati?
Dumitru Boros:
Cred cã mai degrabã v-as rãspunde ce anume nu am fãcut eu în aceastã campanie. Spre exemplu, nu m-am apucat de sfintit cismele si nici nu mã pregãtesc sã operez orasul. Apoi, nu m-am apucat sã urlu la ceilalti contracandidati si sã îi fac megaciocoi. Cu alte cuvinte, m-am ferit sã fac circ si am evitat sã devin penibil în ochii oamenilor. Ceea ce am încercat eu însã a fost sã arãt oamenilor cã programul electoral nu este doar o însiruire de promisiuni fãrã acoperire. În desele întâlniri cu cetãtenii, le-am arãtat cã programul meu de dezvoltare durabilã a Bârladului pentru urmã torii patru ani este unul cât se poate de realist si de realizabil: sã atragem fonduri externe sau finan- tãri de la bugetul de stat prin care sã asigurãm Bârladului o infrastructurã modernã si servicii si utilitãti de primã mânã; sã conclucrãm cu autoritãtile judetene si cele centrale pentru ca orasul sã se dezvolte cu adevãrat; sã atragem cât mai multi investitori pentru a întãri economia localã si implicit sã creãm noi locuri de muncã etc. Acestea sunt lucrurile care îi intereseazã pe cetãteni si nu circul ieftin!
Rep: Într-o emisiune electoralã de la un post de televiziune local, ati fost atacat de o manierã mai durã de cãtre deputatul Adrian Solomon, seful de campanie electoralã al actualului primar Constantin Constantinescu. Cum priviti aceastã reactie venitã tocmai din partea unui coleg de aliantã politicã?
Dumitru Boros:
Sincer, as putea sã consider acest gest ca fiind unul nelalocul lui, chiar deplasat as putea spune. Si spun asta gândindu-mã cã cel ce a lansat atacul este chiar cel care se considerã partenerul nostru în alianta USL. În altã ordine de idei, atacul reprezintã o dovadã clarã pentru electorat cã la nivelul alegerilor locale din Bârlad, nu existã o aliantã a USL si automat excludem orice întelegere sau aranjament. Fiecare partid din USL îsi are candidatul propriu la fotoliul de primar, deci suntem pe liste separate.
Rep.: Dar ce credeti, totusi, cã a provocat aceastã reactie a deputatului Adrian Solomon?
Dumitru Boros:
Este clar cã l-a iritat unul dintre materialele noastre electorale. Si mã refer aici la acel pliant în care am consemnat realizãrile tuturor primarilor Bârladului de dupã Decembrie ‘89. Pe cei de la PSD i-a deranjat faptul cã în dreptul domnului Constantinescu nu am trecut nimic. Dar noi am fãcut precizarea în acel pliant, în cazul dumnealui, cã ceea ce a realizat în perioada mandatelor sale sunt de datã recentã si se pot vedea cu ochiul liber. Nu poate spune cã l-am marginalizat sau cã iam minimizat realizãrile. Acel pliant l-a dorit ca un fel de recunostintã fatã de toti primarii Bârladului, pentru cã fiecare dintre ei a contribuit cu ceva la dezvoltarea orasului. Sã fim sinceri, istoria nu începe cu mine, dar singurul lucru pe care mi-l doresc este ca din postura de primar al orasului sã pun umãrul la dezvoltarea sa durabilã pentru urmãtorii ani.
Rep.: Foarte multi dintre bârlã deni, dezamãgiti de oamenii politici care s-au perindat prin fruntea orasului sau în diverse functii politice, privesc cu circumspectie pe cei care se înscriu într-o cursã electoralã. Nu vã este teamã cã veti fi catalogat de aceeasi manierã?
Dumitru Boros:
Nu si am sã vã explic si de ce. În primul rând, oamenii au tot dreptul sã gândeascã asa de moment ce se vede cu ochiul liber cã Bârladul încã mai suferã enorm la toate capitolele. Este adevãrat cã oamenii s-au sãturat sã tot vinã câte cineva, la fiecare patru ani, si sã le cearã votul, fãrã a le oferi nimic în schimb. Oamenii au observat cã toti cei care au ajuns în functii publice nu si-au urmârit decât interesul propriu, pânã la urmã. Or, în ceea ce mã priveste eu le-am arãtat oamenilor de la bun început cã m-am înscris în aceastã cursã electoralã pentru a pune umãrul la dezvoltarea Bârladului si nu pentru un interes al meu personal. Eu unul mã mândresc cu o carierã profesionalã de succes, care mi-a permis sã asigur un trai decent familiei mele. Îi multumesc lui Dumnezeu pentru tot ceea ce am si îmi doresc sã ajung primar al Bârladului pentru cã vreau sã transform orasul într-unul modern în care toti cetã- tenii sã poatã duce un trai decent.
Rep.: Cum credeti cã veti putea ajuta Bârladul din postura de edil sef al urbei?
Dumitru Boros:
În primul rând, asa cum am mai spus-o si cu alte ocazii, trebuie sã atragem cât mai multe finantãri externe, dar si de la bugetul de stat. Iar un primar trebuie sã lupte necontenit în acest sens. Pe de altã parte, trebuie sã dãm mâna cu toti factorii de decizie care pot ajuta Bârladul, indiferent de ce culoare politicã au. Când esti într-o functie publicã, nu mai ai culoare politicã, ci esti totalmente în slujba cetãtenilor si a intereselor acestuia! Si fiindcã tot vorbim de colaborare, iatã cã deja doi oameni importanti din actualul guvern au venit la Bârlad pentru a vedea exact ce probleme avem si cum putem fi ajutati. Este vorba despre doi liberali: ministrul Culturii, actorul Mircea Diaconu, si secretarul de stat în Ministerul Transporturilor, Septimiu Buzasu. Si asa cum au putut vedea bârlã- denii din materialele electorale postate în oras, mã bucur de sprijinul domnului presedinte Crin Antonescu si a domnului senator Cristian David, care sunt pregãtiti sã ne ajute oricând si neconditionat!
Rep.: Vã rugãm sã adresati un ultim gând cãre electoratul bârlã- dean, acum în prag de alegeri locale!
Dumitru Boros:
În primul rând, le doresc multã sãnãtate si îi astept pe 10 iunie sã vinã la vot în numãr cât mai mare, pentru a schimba în bine Bârladul o datã pentru todeauna. Sã aibã încredere cã eu, avocatul Dumitru Boros, voi fi numai în slujba lor, si de aceea le adresez rugãmintea sã mã voteze. Noi, liberalii, formãm singurul partid cu adevãrat de centrudreapta din România, iar idealurile noastre sunt strâns legate de bunãstarea poporului român. Astept pe toti bârlãdenii cu drept de vot sã vinã la urne pe 10 iunie si sã punã stampila „votat“ pe pozitia nr. 4, din buletinul de vot, acolo unde este pozitionat subsemnatul. Dragi bârlãdeni, sã aveti convingerea cã varianta Dumitru Boros este singura câstigãtoare pentru viitorul Bârladului! Asa sã ne ajute Dumnezeu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu