Avocatul Dumitru Boroș, singurul primar în slujba bârlădenilor!

Barlad Online

- Cum vi s-a părut această campanie electorală, ținând cont că de această dată ați trăit-o din postura de candidat la fotoliul de primar al Bârladului?
- Mi s-a părut complexă. Vreau să se înțeleagă clar că nu sunt omul care să fugă de responsabilitate sau de muncă, ba dimpotrivă. Și când spun că această campanie a fost mai complexă, mă refer la faptul că eu am fost cel care am candidat la funcția de edil-șef. De aici acest caracter aparte, de aici complexitatea.
- Cum au procedat până acum ceilalți candidați?
- Cred că mai degrabă v-aș răspunde ce anume nu am făcut eu în această campanie. Spre exemplu, nu m-am apucat de sfințit cișmele și nici nu mă pregătesc să operez orașul. Apoi, nu m-am apucat să urlu la contracandidați și să îi fac “megaciocoi”. Cu alte cuvinte, m-am ferit de circ și am evitat să devin penibil în ochii oamenilor. Ceea ce am încercat eu a fost să arăt oamenilor că programul electoral nu este doar o înșiruire de promisiuni fără acoperire. În desele întâlniri cu cetățenii, le-am demonstrat că programul meu de dezvoltare durabilă a Bârladului pentru următorii patru ani este cât se poate de realist și de realizabil: să atragem fonduri externe sau finanțări de la bugetul de stat prin care să asigurăm Bârladului o infrastructură modernă și servicii și utilități de primă mână; să conclucrăm cu autoritățile județene și cele centrale pentru ca orașul să se dezvolte cu adevărat; să atragem cât mai mulți investitori pentru a întări economia locală și, implicit, să creăm locuri de muncă etc. Acestea sunt lucrurile care îi interesează pe cetățeni și nu circul ieftin!
- Într-o emisiune de la un post de televiziune local, ați fost atacat de o manieră mai dură de către deputatul Adrian Solomon, șeful de campanie electorală al actualului primar, Constantin Constantinescu. Cum priviți această reacție venită din partea unui coleg de alianță politică?
- Sincer, aș putea să consider acest gest ca fiind unul nelalocul lui, chiar deplasat, aș putea spune. Și spun asta gândindu-mă că a lansat atacul chiar cel care se consideră partenerul nostru în alianța USL. În altă ordine de idei, atacul reprezintă o dovadă clară pentru electorat că la nivelul Bârladului nu există o alianță USL și, automat, excludem orice înțelegere sau aranjament. Fiecare partid din USL își are candidatul propriu la fotoliul de primar.
- Ce credeți, totuși, că a provocat această reacție a deputatului Adrian Solomon?
- Este clar că l-a iritat unul dintre materialele noastre electorale. Și mă refer aici la acel pliant în care am consemnat realizările tuturor primarilor Bârladului de după Decembrie ‘89. Pe cei de la PSD i-a deranjat faptul că în dreptul domnului Constantinescu nu am trecut nimic. Dar noi am făcut precizarea în acel pliant, în cazul dumnealui, că tot ceea ce a realizat în perioada mandatelor sale este de dată recentă și se poate vedea cu ochiul liber. Nu poate spune că l-am marginalizat sau că i-am minimalizat realizările. Acel pliant l-am dorit ca un fel de recunoștință față de toți primarii Bârladului, pentru că fiecare dintre ei a contribuit cu ceva la dezvoltarea orașului. Să fim sinceri, istoria nu începe cu mine, dar singurul lucru pe care mi-l doresc este ca, din postura de primar al orașului, să pun umărul la dezvoltarea sa durabilă.
- Foarte mulți dintre bârlădeni, dezamăgiți de oamenii politici care s-au perindat prin fruntea orașului sau în diverse funcții, îi privesc cu circumspecție pe cei care se înscriu într-o cursă electorală. Nu vă este teamă că veți fi catalogat de aceeași manieră?
- Nu, și am să vă explic și de ce. În primul rând, oamenii au tot dreptul să gândească așa, din moment ce Bârladul încă suferă enorm la toate capitolele. Este adevărat că oamenii s-au săturat să tot vină câte cineva, la fiecare patru ani, și să le ceară votul, fără a le oferi nimic în schimb. Oamenii au observat că toți cei care au ajuns în funcții publice nu și-au urmărit decât interesul propriu, până la urmă. În ceea ce mă privește, le-am arătat oamenilor de la bun început că m-am înscris în această cursă electorală pentru a pune umărul la dezvoltarea Bârladului și nu pentru un interes al meu. Eu mă mândresc cu o carieră profesională de succes, care mi-a permis să asigur un trai decent familiei mele. Îi mulțumesc lui Dumnezeu pentru tot ceea ce am și îmi doresc să ajung primar al Bârladului pentru că vreau să transform orașul într-unul modern, în care toți cetățenii să poată duce un trai decent.
- Cum credeți că veți putea ajuta Bârladul din postura de edil-șef?
- În primul rând, așa cum am mai spus-o și cu alte ocazii, trebuie să atragem cât mai multe finanțări externe, dar și de la bugetul de stat. Un primar trebuie să lupte necontenit în acest sens. Pe de altă parte, trebuie să dăm mâna cu toți factorii de decizie care pot ajuta Bârladul, indiferent de ce culoare politică au. Când ești într-o funcție publică, nu mai ai culoare politică, ci ești totalmente în slujba cetățenilor și a intereselor acestuia! Și fiindcă tot vorbim de colaborare, iată că, deja, doi oameni importanți din actualul guvern au venit la Bârlad pentru a vedea exact ce probleme avem și cum putem fi ajutați. Este vorba despre doi liberali: ministrul culturii, Mircea Diaconu, și secretarul de stat în ministerul transporturilor, Septimiu Buzașu. Și așa cum au putut vedea bârlădenii din materialele electorale postate în oraș, mă bucur de sprijinul domnului președinte Crin Antonescu și al domnului senator Cristian David, care sunt pregătiți să ne ajute oricând și necondiționat!
- Vă rugăm să vă adresați electoratului bârlădean, în prag de alegeri.
- În primul rând, le doresc bârlădenilor multă sănătate și îi aștept pe 10 iunie să vină la vot în număr cât mai mare pentru a schimba în bine Bârladul o dată pentru todeauna. Să aibă încredere că eu, avocatul Dumitru Boroș, voi fi numai în slujba lor și de aceea le adresez rugămintea să mă voteze. Noi, liberalii, formăm singurul partid cu adevărat de centru-dreapta din România, iar idealurile noastre sunt strâns legate de bunăstarea poporului român. Îi aștept pe toți bârlădenii cu drept de vot să vină la urne pe 10 iunie și să pună ștampila VOTAT pe poziția nr. 4 din buletinul de vot, acolo unde este poziționat subsemnatul. Dragi bârlădeni, să aveți convingerea că varianta Dumitru Boroș este singura câștigătoare pentru viitorul Bârladului! Așa să ne ajute Dumnezeu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu