Bârlãdeanul Daniel Alexandru, încã un succes important în Local Kombat

Barlad Online

Tânãrul luptãtor bârlãdean, Daniel Alexandru, în vârstã de 22 de ani a spart tîncã o datã tiparele. La Gala Local Kombat Bodyguardul-Forte speciale, Alexandru l-a învins, prin TKO, pe Cristian Ristea, revelatia întrecerii. Competitia s-a disputat la sfârsitul sãptãmânii trecute la Craiova si a fost transmisã live de PROTV. Maineventul întrecerii l-a constituit lupta dintre Ionut “Pitbull” Atodiresei si austriacul Sasa Jovanovic, care s-au luptat pentru centura “Wako Pro Intercontinental”. Întrucât intrarea a fost liberã, la galã au participat peste 15.000 de oameni, mai ales cã invitatul special al evenimentului de la Craiova a fost ex-campionul mondial K1 Remy Bonjaski. Acesta a oficializat si pozitia de presedinte al Wako Pro România pentru proaspãtul primar al Craiovei, Lia Olguta Vasilescu. În total s-au desfãsurat 12 meciuri iar bârlãdeanul Alexandru a fost invitat la gala LK pentru a se întâlni cu Cristian Ristea, 20 de ani, în cadrul categoriei – 85 kilograme, într-un superfight. Partida dintre cei doi ar fi trebuit sã se desfãsoare pe parcursul a trei reprize, a câte douã minute fiecare. Numai cã, asa cum a obisnuit, Daniel Alexandru a terminat lupta înainte de gongul final, când, în ultima reprizã, arbitrul întâlnirii a oprit meciul dupã ce bârlãdeanul i-a spart arcada adversarului sãu cu o directã de stânga si un croseu de dreapta. Trebuie spus cã Alexandru era cotat cu sanse nule în fata lui Ristea, însã dorinta de victoria a contat decisiv. “A fost visul vietii mele sã ajung sã lupt în Local Kombat. Acum acest vis parcã este de douã ori mai frunos, când realizez cã am întâlnit unul dintre cei mai puternici si bine cotati luptãtori din LK, pe care am si reusit sã îl înving. Trebuie sã spun cã, desi gala a fost animatã de o atmosferã extraordinarã creatã de peste 15.000 de oameni, nu m-am concentrat pe nimic altceva decât pe meci, ceea ce mi-a adus victoria, poate un pic mai târziu decât as fi sperat. E bine totusi cã am câstigat înainte de limitã, asa cum îmi doresc sã o fac de fiecare datã. Sunt multumit de mine pentru cã am muncit mult. Încã o datã vreau sã remarc încrederea pe care mi-a acordat-o maestrul meu de la clubul Scorpions Iasi, domnul Mihai Constantin”, ne-a declarat Daniel Alexandru.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu