Constantin Constantinescu, un primar care poate mai mult pentru Bârlad!

Barlad Online

Miercuri, actualul edil-șef, a susținut singura conferință de presă din postura de candidat.
Miercuri, de la ora 16.30, foaierul Teatrului “Victor Ion Popa” Bârlad a găzduit o conferință de presă a actualului primar, Constantin Constantinescu. Trebuie spus că a fost singura întâlnire cu ziariștii pe care Constantinescu a organizat-o în actuala campanie din postura de candidat al PSD pentru funcția de primar al Bârladului. De altfel, acest lucru a făcut parte din strategia staff-ului de campanie al lui Constantinescu, care a preferat întâlnirile directe cu cetățenii în locul conferințelor de presă.
“Cetățenii Bârladului au văzut că în timpul celor două mandate ale mele am încercat să ne axăm pe rezolvarea principalelor probleme cu care se confruntă orașul. Pe unele am reușit să le rezolvăm, altele sunt în curs de rezolvare. Sunt perfect conștient că încă mai este foarte mult de lucru și de aceea îmi doresc să fiu lăsat să duc la bun sfârșit toate aceste proiecte importante pentru dezvoltarea orașului. Trebuie să încercăm în continuare să atragem fonduri europene și chiar proiecte cu finanțare de la bugetul central. O spun încă o dată: reabilitarea și modernizarea întregii rețele de apă și canalizare reprezintă unul dintre cele mai importante proiecte care trebuie duse la bun sfârșit cât mai repede posibil. Iar dacă în ultimii ani nu am reușit să facem mai mult pentru oraș a fost pentru că, timp de opt ani, am fost în opoziție. În consecință, ne-au tratat așa cum nu se cuvine și
s-a văzut că orașul și, implicit cetățenii, au avut de suferit”, a declarat Constantinescu.
Actualul primar a mai spus că realizările sale din ultimii opt ani, care se pot vedea cu ochiul liber, reprezintă un atu de primă mână față de contracandidați.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu