Află ce fantezii sexuale aveau clienţii "fetelor" Andreei Marta

Barlad Online


Pentru bogătaşii care apelau la serviciile sexuale ale fetelor Andreei Marta, soţia fostului şef de cabinet al bossului de la ANAF, Sorin Blejnar, întâlnirile amoroase erau un bun prilej de a-şi pune în practică fanteziile.
Anchetatorii care au pe mână dosarul de prostituţie în care Andreea Marta şi sora ei sunt acuzate că trimiteau fete în paturile bogătaşilor români, şi nu numai, au rămas fără grai când au auzit mărturisirile fetelor. Procurorii s-au trezit în mijlocul unui scenariu de film erotic, în care protagoniştii, plictisiţi de partidele clasice de sex, şi-au condimentat viaţa intimă cu fantezii ascunse. Astfel, după cum a povestit Ramona (20 de ani), una dintre “premiante”, clienţii au trecut la lucruri “hard”. “Nici nu am apucat să mă dezbrac bine, că omul a scos de undeva dintr-un sertar un bici. M-am uitat la el mirată, apoi mi-a spus că, în timp ce facem sex, vrea să-l plesnesc peste fund. Şi am făcut, dacă asta era plăcerea lui”, a relatat amuzată tânăra. Ea spune că şi alte fete au avut de-a face cu experienţe sexuale inedite, de la cătuşe la mâini şi până la poziţii sexuale pe care doar gimnastele experimentate ar putea să le practice

Mai mult: Află ce fantezii sexuale aveau clienţii "fetelor" Andreei Marta - Ştiri interne | Libertatea.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu