Nu toti parlamentarii sunt la fel!

Barlad Online

Doina Silistru, senator PSD de Vaslui, a luat imediat atitudine fatã de declaratiile Grupului de Initiativã al Societãtii Civile (GISC) Bârlad, care, sãptãmâna trecutã, i-a acuzat în bloc pe senatori pentru respingerea legii anti-sist initiate de deputatul PSD Adrian Solomon. “Îmi pare rãu sã constat cã acest Grup de Initiativã, fatã de care am toatã aprecierea pentru implicarea în actiunile de protest împotriva exploatãrii si extragerii gazelor de sist în judetul nostru, are totusi o viziune lipsitã de nuante cu privire la activitatea parlamentarilor judetului. Suntem numai buni sau, în cazul de fatã, numai rãi, toti, în bloc, desi votul dat de senatori este unul individual. Eu, spre exemplu, nu am votat pentru respingerea legii initiate de domnul deputat Solomon, de aceea consider cã mi se face o nedreptate atunci când se sustine cã senatorii sunt preocupati sã apere interesele unor firme strãine. Cred cã am citat corect. Mai spun membrii acestui Grup de initiativã cã, din acest motiv, senatorii au îmbrãcat haina rusinii. Eu nu am îmbrãcat aceastã hainã, pentru cã, iarãsi sper sã îi citez corect, mie îmi pasã cã viata noastrã, a locuitorilor din aceastã zonã, va fi pusã în pericol. Mai spun membrii Grupului de Initiativã cã senatorii au fugit de rãspundere. Încã o datã subliniez: am votat pentru trecerea proiectului de lege initiat de Adrian Solomon, am fost prezentã în comisii, alãturi de el si de celãlalt coleg deputat, Victor Cristea, tocmai pentru cã nouã ne pasã. De asemenea, tin sã îi asigur pe distinsii membri ai Grupului de Initiativã al Societãtii Civile cã, în continuare, ne vom implica în actiunile care vor fi organizate de ei, sau de alte organisme si ONG-uri, pentru ca Bârladul si celelalte zone din tarã unde se intentioneazã explorarea si, ulterior, exploatarea gazelor de sist, sã scape de amenintarea unor dezastre ecologice. Închei prin a-i asigura pe toti cetãtenii judetului Vaslui cã parlamentarii seriosi, dedicati celor care i-au trimis sã le apere interesele, nu vor gira niciodatã mãsuri îndreptate împotriva vietii, sãnãtãtii si bunãstãrii populatiei.” – Doina Silistru, senator PSD de Vaslui.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu