,,Ingerasii” lui Buzatu

Barlad Online


Sergiu Vizitiu şi-a cerut scuze pentru incident, Dumitru Buzatu umflă povestea pentru a obţine avantaje electorale
TERIBILISM SI PROSTIE… În ultima zi de campanie electoralã, Dumitru Buzatu, presedintele organizatiei judetene a PSD Vaslui, i-a acuzat pe contracandidatii de la ARD de faptul cã ar fi încercat sã scoatã din trafic autovehiculul cu care reprezentantii USL fãceau campanie, avariindu-l joi searã, uitând sã spunã cã omul sãu a provocat tot acest scandal. Un alt incident, mult mai grav, s-a petrecut ieri dimineatã, când un consilier local PDL a fost lovit cu capul în gurã de un altul, care este si seful organizatiei PNL din comunã. În ambele cazuri, au fost depuse plângeri penale iar în cel de-al doilea incident, politia face cercetãri sub aspectul sãvârsirii infractiunilor de lovire si alte violente. Cel vizat de Buzatu, Sergiu Vizitiu, candidatul ARD, a avut puterea sã-si cearã scuze, desi acesta nu avea nicio vinã. Oare Dumitru Buzatu o va face?
Ieri dimineatã, Dumitru Buzatu a sustinut o conferintã de presã al cãrui unic subiect a fost un incident rutier în care au fost implicate vehicule de campanie ale douã formatiuni politice adverse. „Asearã (joi, 5 decembrie, n.r.), s-a petrecut un eveniment inacceptabil. Vehiculul reprezentantilor USL, care se întorceau de la o actiune de afisare de pe raza colegiului Murgeni, a fost urmãrit de un autoturism al Primãriei Suletea, dupã care au fost urmãriti de nu mai putin de patru jeepuri, masini de mare putere, care au încercat sã-i oprescã în trafic. Astfel, Loganul condus de Cãtãlin Moldovanu a fost urmãrit si, în ultimã instantã, în încercarea de a-l opri, lovit de un jeep condus de oamenii implicati în campania candidatului ARD“, este declaratia lui Dumitru Buzatu, presedintele PSD Vaslui, care intentionat a omis sã spunã cã fostul ziarist Cãtãlin Moldovanu, acum membru PSD, a fost cel care a instigat. Curios este cã tot acest atac la avut drept tintã pe primarul de la Suletea, proaspãt exclus de Buzatu din USL, pentru cã nu a executat ordinele venite de la centru.
Vizitiu si-a cerut scuze, Buzatu oportunist încearcã sã obtine unele avantaje electorale
Persoanele acuzate de Dumitru Buzatu dezmint orice implicare intentionatã în incident. „La Suletea, chiar în sat, de Sfântul Nicolae, a fost hramul bisericii, dupã care a avut loc un program artistic. Sub nici o formã, masina primãriei nu putea fi implicatã în diverse urmãriri, asa cum presupun unii de la PSD, nefiind de altfe nici implicatã în campania electoralã în favoarea ARD. Nu este nimic adevãrat, totul fiind o rãzbunare a conducerii USL pentru faptul cã am ales sã sprijin pe candidatul care a arãtat cã vrea sã ajute comuna Suletea“, ne-a declarat Robert Ciprian Tamas, primarul comunei Suletea. La rândul sãu, Sergiu Vizitiu, cel acuzat de presedintele PSD Dumitru Buzatu cã ar fi orchestrat acest incident, a tinut sã declare: “A fost un simplu incident rutier pe care acum cei din USL încearcã sã-l umfle, transformându-l într-unul electoral. La prima orã, l-am sunat pe presedintele Buzatu pentru a-i cere scuze fatã de cele întâmplate, si totodatã sã-l asigur cã nu a fost nimic fãcut cu intentie. Desi eu nu am nici o implicare, asa mi se pare frumos, mai ales cã era implicat un om din staful meu de campanie, sã-l sun pe seful USL si sã-i spun cã regret acel incident. Eu nu stau sã analizez acum cine a gresit sau nu. Omul nostru nu avea voie sã se ia la întrecere cu masinile adversarilor politici. Nu e moral. Eu am intrat în politicã de curând si mi-am promis mie sã fiu altfel decât politicienii care au cãzut în dizgratia oamenilor. De aceea nu mã plâng si nu-s un oportunist, sã transform un incident rutier într-o tragedie. Buzatu se întrece si ne acuzã de tentativã de omor. Se joacã cu vorbele, astfel de acuzatii sunt grave. Eu nu m-am plâns când bãietii din echipele care lipeau afise au fost strânsi de gât la Hoceni, sau un paznic la Murgeni a fost bãtut crunt de un important lider USL din oras. La Dimitrie Cantemir, unui simpatizant de-al nostru i-a fost trasã scara de sub picioare în momentul în care lega sfoara desfãcutã de la un banner. Sã vedem dacã Buzatu îsi cere scuze fatã de acesti tineri care au avut de suferit de pe urma unor simpatizanti ai partidului pe care-l conduce. Eu am fãcut-o! Si credeti-mã cã am fãcut-o din suflet. Nu voi fi de acord, ca noi, liderii partidelor, sã dãm tonul la violente, dar nici sã dãm satisfactie unor oameni care proavoacã si instigã. Cãtãlin Moldovanu, persoana implicatã în incident, sofer al masinii USL, declara cã “pentru a scãpa de urmãritori, pe drumul european între Banca si Bârlad, având circa 150 km/orã, si evitând sã fiu depãsit de simpatizantii ARD, am fost lovit de unul dintre jeep-uri. Dacã nu tineam bine volanul, era posibil sã fiu aruncat în afara drumului!“. Acesta a uitat sã spunã cã el este cel care a lovit masina, dupã ce a tras de volan. Sã vedem dacã cei de la Politia Rutierã se vor sesiza si-i vor ridica permisul pentru vitezã excesivã.
Ce zice soferul ARD
La sediul Politiei din Bârlad, unde soferii implicati în incident au fost la declaratii, un grup de simpatizanti PSD, condus de fiul lui Buzatu, au fãcut un scandal-monstru, amenintându-l pe soferul de pe masina ARD-ului fãrã sã se sfiascã de prezenta politistilor: “De fatã cu politistii, cei care au venit sã-l sustinã pe Cãtãlin Moldovanu, m-au înjurat si m-au amenintat cu moartea. Erau foarte înfierbântati de un tip, care pe urmã am aflat cã este fiul domnului Buzatu. Eu le-am explicat politistilor cã l-am depãsit si-n acel moment el a virat brusc spre mine. Asa s-a produs accidentul. Domnul Vizitiu m-a luat la rost cã de ce am fãcut întrecere cu el. Eu îmi asum vina, dar as vrea ca si el sã-si asume vina. Pentru cele întâmplate eu am plãtit. Mi s-a ridicat permisul, dar ceea ce nu înteleg este de ce eu, în sediul politiei, de fatã cu oamenii legii, am fost înjurat si amenintat“ a declarat soferul masinii care apartinea stafului de campanie ARD.
 Replica USL – un cap în gurã!
În timp ce reprezentantii USL Vaslui depuneau cu pompã mediaticã plângere la parchet pentru tentativã de omor, la adresa staf-ului de campanie al ARD, pentru incidentele din seara zilei de joi, 6 decembrie, la Suletea, un consilier PDL, Crivãt Paul Marian, era bãtut mãr de cãtre presedintele organizatiei comunale a PNL, Drutu Alin Vasile, pentru simplul fapt cã lipea afise electorale în comunã. Consilierul PDL, Paul Crivãt, de 34 de ani, a ajuns la spitalul bârlãdean cu ambulanta, plin de sânge, cu nasul si dantura spartã. „Eu am iesit din curtea unui sãtean, Ion Croitoru, ca sã lipesc afisele electorale pe gard, iar Alin Drutu, consilier local PNL, fost candidat la functia de primar al comunei, m-a agresat verbal si apoi mi-a dat cu capul în gurã, cã ei sunt tari si mari. Am cãzut jos si m-am umplut de sânge. M-au adus cu salvarea la Bârlad. Cu sigurantã o sã fac plângere la politie pentru cã asa ceva nu este de iertat, un profesor sã facã asta? Cum sã ne lãsãm copiii pe mâna unui asemenea om, care m-a atacat atât de dur si m-a bãtut?“, a spus Paul Crivãt. „Asa campanie urâtã n-am întâlnit de când am intrat în politicã. Îmi pare tare rãu de acest consilier. Eu am fost cel care a chemat salvarea, Paul Marian Crivãt fiind bãtut mãr de cãtre membrii USL, doar pentru simplul fapt cã lipea afise electorale, fapt de neacceptat pentru cei de la USL, dat fiind faptul cã suntem la finalul campaniei electorale. Nu este pentru prima datã când cei de la USL încearcã sã mai câstige niste voturi, provocând incidente în timpul campaniei electorale ori în ziua alegerilor. Pãcat cã acest Drutu Alin este profesor, voi sesiza si Politia si ISJ Vaslui, pentru cã asemenea atitudine nu poate trece fãrã a fi pedespsitã, el nu meritã sã fie la catedra unei scoli“, ne-a declarat Robert Ciprian Tamas, primarul comunei Suletea.
Politia cerceteazã incidentul
„Am fost sesizati despre faptul cã un bãrbat, în vârstã de 34 ani, domiciliat în satul Jigãlia, comuna Suletea, a fost victima unei infractiuni de lovire. La locul indicat s-au deplasat imediat politisti din cadrul Sectiei de Politie Ruralã Murgeni. Bãrbatul a afirmat faptul cã a fost lovit de un alt bãrbat, în vârstã de 35 ani, din aceeasi localitate, în timp ce lipea afise pe raza satului Jigãlia. A fost solicitat la fata locului si un echipaj al ambulantei care a transportat victima la Spitalul municipal de Urgentã Bârlad, unde i-au fost acordate îngrijiri medicale, fãrã a rãmâne internatã. Victima a depus o plângere prin care solicitã efectuarea de cercetãri sub aspectul comiterii infractiunii de loviri sau alte violente. Politistii Sectiei de Politie Ruralã Murgeni efectueazã în prezent cercetãri pentru clarificarea tuturor împrejurãrilor în care s-a comis fapta“, a precizat inspectorul de politie Mihaela Straub, purtãtorul de cuvânt al IPJ Vaslui. Tot în aceeasi zi, la Dimitrie Cantemir, echipa care fãcea afisajul pentru ARD a trecut prin clipe delicate, când scara pe care urcase un tânãr pentru a struni un banner i-a fost trasã de sub picioare, iar acesta si-a luxat mâna.
 Cine este cel pe care-l plânge Buzatu
Cãtãlin Moldovanu este un fost ziarist de casã al lui Buzatu, iar pentru serviciile sale a fost adus în staff-ul de campanie al USL. Ca ziarist nu s-a remarcat si de multe ori a gafat. El a scris numai la comanda PSD-ului si de de asta nu a fãcut purici pe la nicio publicatie sau televiziune. În seara incidentului, misiunea sa era aceea de a împrãstia pliante anti-PDL. Tot el este acela care a provocat incidentul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu