Ce au fãcut artistii vasluieni de sãrbãtori!

Barlad Online


 DISTRACTIE Dacã de Crãciun nu au renuntat la clipele de liniste alãturi de familie si prieteni, în noaptea dintre ani, artistii nostri au ales sã facã pe plac publicului si sã se prezinte la datorie în pietele civice, în cluburi, la petreceri publice sau private. Printre artistii “autohtoni” care au renuntat sã întâmpine Anul Nou alãturi de cei dragi se numãrã fetele de la Heaven, mult îndrãgita cântãreatã de muzicã popularã Mioara Velicu, Silvia Ene si artistii din ansamblul “Trandafir de la Moldova”.
În cea mai lungã noapte din an, în timp ce noi ne distrãm, altii muncesc de zor, – e vorba de artisti. Pentru unii dintre acestia, noaptea de Revelion nu este altceva decât o cursã contracronometru în care au de onorat obligatii, adesea, aflate în locatii diferite, la zeci, chiar sute de kilometri distantã unele fatã de celelalte. De exemplu, Anul Nou le-a gãsit pe fetele de la Heaven cum nu se putea mai bine, la vamã, cu un picior în tarã si unul în strãinãtate. Tot pe drum, ora 0.00 a prins-o si pe Sivia Ene. În ciuda efortului, cu sigurantã rãsplata este pe mãsurã. Chiar dacã artistii se feresc sã-si facã publice tarifele practicate pentru petrecerile de Revelion, este stiut cã pentru prestatia lor onorariile lor sunt cel putin de douã ori mai mari decât cele practicate în restul anului.
Trecerea dintre ani le-a prins în vama Albita
De 8 ani de când si-au fãcut loc în industria muzicalã din România, Adina si Roxana au la sfârsit de an acelasi program. Crãciunul, negresit, îl petrec alãturi de familie, acasã, la Vaslui, iar Anul Nou îl petrec alãturi de fanii lor. Pentru trupa Heaven, anul acesta, Revelionul a însemnat o cursã infernalã, între România si Republica Moldova, nici mai mult nici mai putin de 4 concerte, trei la Iasi si unul la Chisinãu. ” Anul acesta trecerea dintre ani ne-a gãsit în vama Albita, asta pentru cã în noaptea de Revelion am avut de onorat patru concerte, unul la Chisnãu si trei la Iasi, a fost destul de greu, dar a meritat. Pentru noi a fost o deosebitã plãcere, a fost ceva aparte pentru cã a fost pentru prima datã când pot spune cã am început anul nou acasã, pânã acum nu am mai cântat de Revelion în Moldova”, ne-a declarat Adina. Dupã un an de muncã, si dupã o lunã extrem de încãrcatã, fetele vor pleca de acum în vacantã. Chiar dacã nu si-au gãsit timp pentru a-si planifica concediul, Adina ne-a spus cã îsi va reîncãrca bateriile sub razele soarelui, undeva departe de iarna de acasã.
” În 50 de ani de cântec, în fiecare an de Revelion am distrat publicul”
La cât este de iubitã si apreciatã, pentru Mioara Velicu, Revelionul 2013 nu putea sã fie altfel decât o noapte cu cântec. Artista si-a început programul pe 31 decembrie la Bucuresti si l-a încheiat pe 1 ianuarie la Buzãu. ” Am început seara la Bucuresti, la spectacolul de la Romexpo, dar Anul Nou m-a gãsit la Buzãu, am ajuns la timp în restaurantul unde aveam program pentru a ciocni în cinstea lui un pahar cu cei de la petrecere si bineînteles sã dau telefoane acasã sã transmit toate cele bune sotului, familiei mele. În 50 de ani de cântec, în fiecare an, de Revelion am distrat publicul, si ori de câte ori a avut nevoie de mine mi-am pus cântecul în slujba lui. Pentru mine, faptul cã oamenii mã vor alãturi de ei în momente ca acestea, cã vor sã-si împãrtãseascã bucuria si momentele importante din viatã alãturi de mine reprezintã cel mai mult, dragostea si pretuirea publicului depãseste orice valoare materialã. Atâta timp cât vor avea nevoie de mine, nu voi înceta sã fiu la dispozitia lor”, ne-a declarat Mioara Velicu.
De Anul Nou, între Vaslui si Tecuci
Dacã tot a fost dat ca Anul Nou sã nu o prindã acasã pe Silvia Ene, artista a ales în primul rând sã fie aproape de oamenii ei, sã facã pe plac vasluienilor, sã cânte pentru bucuria lor. “În noaptea dintre ani am cântat întâi la Vaslui si fuga am plecat spre Tecuci! Anul Nou m-a prins pe drum, a fost un drum destul de greu, dar a meritat, asa se întâmplã în meseria noastrã. Pânã la urmã realizãrile în meseria noastrã se contabilizeazã în aprecierea publicului si asta se cunoaste dupã cum suntem de solicitati. Aprecierea publicului ne confirmã cã nu am muncit degeaba o viatã întreagã”, ne-a spus artista.
Ansamblul Trandafir de la Moldova
Semne bune anul are si pentru artistii ansamblului “Trandafir de la Moldova”, 2013 i-a prins muncind si pe ei. Cum artistului îi sade bine cu jocul si cântecul în noaptea de Revelion, cântãretii si dansatorii de la “Trandafir de la Moldova” au fãcut spectacol de dragul husenilor. “Am început anul în fortã, în noaptea dintre ani am avut spectacol alãturi de colegii mei în centru, am început cu muzicã, dans si voie bunã, ãsta e un semn bun, mai ales cã pentru anul 2013 avem planuri mari. Va fi un an important, ansamblul va face schimbul de generatii. Pot spune cã am început în fortã, mai ales cã imediat dupã Revelion, surprinzãtor, toatã lumea s-a prezentat plinã de energie la repetitii”, ne-a declarat Virginel Solomon.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu