Primarul Bârladului a împlinit 60 de ani

Barlad Online


SÃRBÃTORIT Sãrbãtoare mare la Primãria Bârladului ! Alesul urbei, Titi Constantinescu, a implinit ieri vârsta de 60 de ani, iar lumea s-a grãbit sã-l felicite! Din toate câte i s-au urat primarului bârlãdean, de la bogãtii nenumãrate pânã la functii înalte si împliniri pe toate planurile, modest, primarul Constantinescu a anuntat cã nu-si doreste decât sã fie sãnãtos!
Edilul-sef al Bârladului a împlinit ieri 60 de ani. De mai bine de opt ani, Constantin Constantinescu, cunoscut mai bine ca Nea Titi, este administratorul banilor bârlãdenilor. Titi s-a nãscut la 15 februarie 1953, în Bârlad, dintr-o familie foarte modestã, de oameni muncitori si seriosi. A fost ales primar din partea PSD la alegerile locale pentru mandatul 2004 – 2008, apoi 2008-2012 si acum se aflã la cel de al treila mandat, încredintat de peste 70% dintre bârlãdeni. A studiat Facultatea de Construcții – Institutul Tehnic “Gh. Asachi” Iași, promotia 1979. Când a venit la Primãria Bârlad, Titi Constantinescu a gãsit multe proiecte neterminate. Centrul Istoric al orasului era o ruinã, Bârladul avea strãzi complet deteriorate. Pentru a se putea apuca de treabã, primarul a trebuit însã sã astepte vreo opt ani, timp în care a fost în opozitie cu guvernele care s-au perindat între 2004 si 2012. Multã lume a avut senzația cã noul primar nu a fãcut nimic pentru Bârlad, însã, dupã cum acesta tot câstigã alegerile cu peste 70%, cârcotasii mereu îsi dau seama cã s-au înselat. Ziua de ieri a fost una specialã, primarul preferând sã îsi aniverseze cei 60 de ani la serviciu, cu colegii, care l-au sãrbãtorit cum se cuvine, la orele 12.00. I-au urat tot ce se poate ura unui sef, care are de toate si mai mult decât i-ar trebui poate. “Eu îmi doresc sãnãtate si iar sãnãtate. La aceastã vârstã sunt multumit de realizãrile mele si simt cã viata m-a rãsplãtit cu mai mult decât mã asteptam eu de la ea. Jumãtatea mea, Clara, mi-a fost luatã la cer si din aceastã cauzã simt totusi cã sunt împlinit doar pe jumãtate, dar sincer nu am de ce sã plâng. Am chiar mai mult decât am visat. Nu m-am gândit când eram tânãr si nici nu visam cã o sã ajung primar, cã o sã am chiar si o barcã, iar copiii mei o sã învete si o sã fie plecati prin strãinãtate. Sunt multumit si sper sã am parte de sãnãtate cât mai mult timp. Le multumesc tuturor celor care m-au felicitat de ziua mea si le doresc aceleasi lucruri pe care mi le doresc pentru mine”, a spus primarul Constantinescu. La prânz, el a fost felicitat de angajatii Primãriei Bârlad cu care a ciocnit câte o cupã de sampanie. Petrecerea la care au fost invitati toti colegii si sefii din PSD, PNL, CJ Vaslui precum si familia primarului Constantin Constantinescu a avut loc asearã, la Hotelul Premier.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu