Solomon, cel mai iubit dintre bârlãdeni!

Barlad Online

 DICTATURA DE LA BÂRLAD
TOVARÃSI Adrian Solomon a trecut sâmbãtã prin emotii mari: a candidat de unul singur la functia de presedinte al PSD Bârlad. Toti delegatii la congresul municipal al PSD l-au ales. Ca tacâmul sã fie complet, Solomon si-a ales si un prim vicepresedinte în persoana nasului sãu în politicã si de cununie, primarul orasului Bârlad, Constantin Constantinescu. Bârladul va fi asadar sub cizma PSD-istã, lucru pe care Solomon l-a arãtat concret, tipând si amenintând pe toti cei care vor îndrãzni sã li se opunã. O dedicatie specialã au primit-o membri GISC Bârlad si manifestantii care au îndrãznit „sã ragã” sub geamul Primãriei Bârlad, la manifestarea de pe 27 februarie, lozinci împotriva lor. “Nu ne uitãm noi la toti zevzecii care vin de prin toate colturile tãrii si ne pun nouã coarne pe aici si strigã nu stiu ce vor ei pe sub geamuri. Cã i-am aflat pe toti: cine au fost, câti au fost, de unde au venit! N-o sã stau eu acuma cã vine cetãteanul de la Tâfu sã strige în fata primãriei.” s-a exprimat Solomon.
SOLOMON A MURIT, TRÃIASCÃ SOLOMON! Sâmbãtã 23 martie, la Centrul de Afaceri “Tutova” din Bârlad, a avut loc Conferinta Municipalã a PSD Bârlad, unde principalul punct de pe ordinea de zi a fost alegerea noului presedinte. Adrian Solomon, deputat de Bârlad si presedintele de pânã atunci al acestei formatiuni politice, si-a depus din nou candidatura (singura de altfel) pentru functie si cei peste 200 de delegati la conferintã au votat în unanimitate ca Adrian Solomon sã le fie încã patru ani presedinte. Dupã ce a fost reales, Adrian Solomon a propus ca functia de prim-vicepresedinte a PSD Bârlad sã fie ocupatã de primarul Constantin Constantinescu „astfel încât în momentele când eu sunt plecat din localitate, Domnia sa sã fie cel care poate decide cursul organizatiei noastre”, suna propunerea lui Solomon.
“Nu ne uitãm noi la toti zevzecii “
Adrian Solomon a avut un discurs fulminant, împotriva manifestantilor din 27 februarie – când a avut loc marsul de protest împotriva extragerii gazelor de sist din zona Bârlad – si a Grupului de Initiativã al Societãtii Civile Bârlad, precum si a celor care doresc ca pe 4 aprilie sã facã o adunare publicã. Discursul este plin de amenintãri si jigniri, asa cum Adrian Solomon se pricepe cel mai bine!”Membrii GISC sunt cei care, mai nou, au descoperit cã la Bârlad e centrul lumii si al protestelor si vor sã aducã pe 4 Aprilie pe toti frustratii si nemultumitii si protestatarii de profesie din tara asta, care sunt plãtiti de forte necunoscute, sã facã zaverã. (…) În primãvara trecutã am convocat, împreunã cu domnul primar, douã mitinguri prin care am testat opinia cetãtenilor, dacã ceea ce credeam noi si actionam noi pe cale institutionalã este corect. Numãrul mare al participantilor ne-a dovedit cã este corect ceea ce facem noi si am rãmas fermi pe pozitie în sustinerea acestui punct de vedere. Nu si-a modificat nimeni punctul de vedere, el este cunoscut si la nivel guvernamental si la nivel de conducere a partidului. Rãmânem împotriva acestor lucruri. Pe domnul primar îl asigur cã popularitatea Domniei sale si a mea nu este în scãdere, ci din contra, este în urcare vertiginoasã, pentru cã nu ne uitãm noi la toti zevzecii care vin de prin toate colturile tãrii si ne pun nouã coarne pe aici si strigã nu stiu ce vor ei pe sub geamuri. Cã i-am aflat pe toti: cine au fost, câti au fost, de unde au venit! N-o sã stau eu acuma cã vine cetãteanul de la Tâfu sã strige în fata primãriei. Când vor iesi oamenii din Bârlad sã strige împotriva noastrã, atunci avem o problemã. Deocamdatã, dacã se adunã din tot judetul sã ragã la Primãrie, n-am eu nicio vinã”, a spus Solomon.
Teoria lui Constantinescu: “Problema Chevron este o problemã grea”
Primarul Constantin Constantinescu a spus si el câteva lucruri, referitor la problema gazelor de sist, mult mediatizatã în ultimul timp din cauzã cã el a refuzat sã avizeze mitingul de protest de pe 4 aprilie la Bârlad. “Va trebui sã fim foarte atenti pentru cã oamenii sunt foarte atenti la noi si peste toatã situatia criticã din punct de vedere economic cu care ne confruntãm a venit si situatia Chevron care a fãcut ca nivelul de încredere al meu, al domnului deputat Solomon si chiar al organizatiei locale sã fie în scãdere pentru cã s-a dat o conotatie, dupã pãrerea mea, falsã, cei din Opozitie fructificând lucrul aceasta. Problema Chevron este o problemã grea, pe care nu o putem aborda noi la Bârlad, chiar de am fi noi buricul pãmântului”, a spus primarul Constantinescu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu