“Solomon si cu Buzatu au un pact cu Necuratu’”

Barlad Online

CHEVRON – NU TE VREM! Protestul celor câtiva bârlãdeni decisi sã nu cedeze pânã când nu pleacã firma Chevron din judet, continuã, ei fiind prezenti în fata Primãriei Bârlad si ieri, de la orele 18.00 la 20.00. Ei sperã ca si alti bârlãdeni sã le urmeze exemplul si sã vinã alãturi de ei.
Ioan Savastre, Adrian Rosca, Cãtãlin, Adrian si Raimond, sunt cei cinci protestatari care si ieri au stat în fata Primãriei Bârlad pentru a-si arãta nemultumirea fatã de prezenta Chevron în judet, fatã de metoda folositã de firma americanã, fracturarea hidraulicã, pe care toti o considerã poluantã si periculoasã pentru sãnãtatea locuitorilor acestui judet. Ei protesteazã de cinci zile si spun cã nu vor sã cedeze sub nicio formã si sunt foarte supãrati pe faptul cã politicieni ca Adrian Solomon, Dumitru Buzatu, Victor Ponta, i-au mintit pentru a le obtine votul. “Asa cum i-am votat asa vrem sã-i si renegãm, cã ne-au mintit. Voi iesi zilnic, pânã întelege toatã lumea si în special Chevron-ul sã îsi ia jucãrele si sã plece. Nu suntem de acord cu metoda prin care se face forarea, este poluantã si nimeni nu garanteazã cã nu vom pãti ceva noi, copiii sau nepotii nostri. Pentru ei iesim, nu pentru noi”, a spus Ioan Savastre, fost maistru la Fepa Bârlad, acum pensionar. “Protestez împotriva extragerii gazelor de sist si a metodei de extragere a acestora. Dacã am sã pot, am sã vin în fiecare zi”, a spus un alt protestatar, Raimond Simion. “Protestez împotriva gazelor de sist, a Chevronului si a politicienilor care peste noapte s-au întors la 180 de grade”, a spus Andrei. Adrian Rosca – unul dintre cei mai vehementi protestatari – nu a dorit sã dea nicio declaratie. “Eu am venit aici ca sã plece Chevron, am mai zis. Dupã ce pleacã Chevron, am sã dau si interviuri”, a spus Adrian Rosca. Tânãrul protestatar, Adrian, ne-a arãtat ce are de zis prin ceea ce a scris pe pancarta ce o tine la vedere: “Stop! Crime! Chevron, go home! Tom Holst you are a liar! Mincinosii nu se voteazã, când mint, furã si trãdeazã! Veti primi ce meritati!”.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu