Primarul Titi Constantinescu demisioneazã din fruntea orasului!

Barlad Online

ZVON CONFIRMAT În cursul zilei de astãzi, primarul municipiului Bârlad Constantin Constantinescu a confirmat, în ziarul sãu de casã “Est News” cã urmeazã ca de la 1 Martie sã demisioneze din functie. “Da, este adevãrat cã intentionez sã mã retrag. Voi face anuntul în fata Consiliului Local, la sfârsitul lunii. Sãnãtatea si viata mea, linistea familiei mele sunt mai importante decât orice pe lumea asta. Organismul se resimte, inima îmi joacã feste, am nevoie de liniste. Am refuzat sã cred initial, dar trebuie sã iau în serios avertismentele doctorilor care mi-au spus cã orice stres îmi poate fi fatal. Nu e cazul sã mã omor cu zile”, a declarat pentru Est News primarul Constantin Constantinescu. De fapt, despre demisia primarului Constantinescu se zvoneste de mai mult timp prin mediile politice si de afaceri din Bârlad, dar primul care a “confirmat” a fost bunul sãu prieten Adrian Trandafir, care acum câteva zile, fiind la spital, a spus unui medic cã primarul si-a luat tot din birou si cã va pleca de la 1 Martie, prin demisie. Curios este faptul cã, ieri, primarul Titi Constantinescu a fãcut o “vizitã” la Parchetul de pe lângã Curtea de Apel Iasi, unde se aflã în lucru un dosar privind comiterea infractiunii de conflict de interese, dosar în care acesta a fost deja anuntat cã s-a început urmãrirea penalã împotriva sa. De dimineatã am încercat sã-l contactãm, având cunostinte despre aceastã demisie, dar primarul a preferat sã o comunice prin intermediul ziarului sãu de casã. Despre jocurile din spatele demisie lui Titi Constantinescu si care va fi beneficiarul vidului de putere creat prin demisia primarului de Bârlad, veti afla în editia cotidanului nostru de mâine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu